Δημιουργήσαμε το πρώτο εικονικό PBX το 2008 και έκτοτε προσθέτουμε διαρκώς δυνατότητες. Η επένδυση σε VoIP SIP trunk (τεχνολογία υπηρεσιών φωνής) μπορεί να έχει γρήγορη και σημαντική επιστροφή της απόδοσης (ROI), καθώς με την απευθείας σύνδεση ενός SIP trunk στον πάροχο υπηρεσιών τηλεφωνίας, ο τελικός χρήστης μπορεί να ξεφορτωθεί τα κοστοβόρα ISDN BRI και PRI, αντικαθιστώντας τα με μια υπηρεσία που έχει σημαντικά λιγότερο κόστος. Στις περισσότερες περιπτώσεις, το PBX μπορεί να βασίζεται σε IP, επικοινωνώντας με όλα τα τελικά σημεία μέσω IP. Ωστόσο, μπορεί να είναι απλώς και ένα κλασικό ψηφιακό ή αναλογικό PBX. Οι απαιτήσεις είναι να υπάρχει διαθέσιμη διεπαφή για συνδεσιμότητα SIP trunk (διεπαφή Ethernet) και να υποστηρίζεται το πρωτόκολλο SIP.
Δημιουργήσαμε το πρώτο εικονικό PBX το 2008 και έκτοτε προσθέτουμε διαρκώς δυνατότητες. Στα χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται αυτόματες απαντήσεις με επαγγελματικό ύφος, μουσική στην αναμονή, προσαρμοσμένο μενού επιλογών, προώθηση κλήσεων, φαξ χωρίς συσκευή φαξ, αναμονή, καταγραφή κλήσεων, λειτουργία συνδιάσκεψης και πολλά άλλα.